عضوگرام

دانلود عضوگرام= عضوگیر تلگرام افزایش اعضای کانال + تلگرام فارسی برای اندروید

با استفاده از این برنامه رایگان میتوانید تعداد اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید و یا به لیست کانالهای تلگرم دسترسی داشته باشید و از تلگرام فارسی استفاده کنید

این نرم افزار برای کاربران عادی تلگرام و مدیران کانال ها توصیه می شود

دانلود مستقیم
دانلود از کافه بازار

بازی رایگان بیلیارد ایرانی هشت

بازی رایگان بیلیارد ایرانی هشت

امکان بازی یک به یک با کاربران ایرانی و دوستان

همراه با مسابقات (تورنومنت های) میلیونی درون بازی به صورت ماهیانه

دارای مجوز رسمی از بنیاد بازی های رایانه ای

دانلود نسخه اندروید

کرفس
آموزش پس گرفتن بازی حذف شده کلش اف کلنز اندروید

آموزش پس گرفتن بازی پاک شده در کلش اف کلنز

 

آموزش پس گرفتن بازی حذف شده کلش اف کلنز اندروید

 

شاید به دلایل مختلف بازی کلش اف کلنز شما از گوشی حذف شده باشد و جیمیل هم برای ورود مجدد در بازی ثبت نبوده در صورتی که با چنین مشکلی رو به رو هستید میتوانید به پشتیبانی بازی ایمیل بزنید تا بتوانید مجدد وارد همان اکانت قبلی خود شوید برای آموزش این کار با ما همراه شوید .

ابتدا شما باید بازی کلش را اجرا کنید از پایین صفحه سمت راست گزینه تنظیمات که شکل چرخ دنده هست را انتخاب کنید

 

 

آموزش پس گرفتن بازی پاک شده در کلش اف کلنز

 

 

از بین گزینه های نمایش داده شده گزینه Help and support را  انتخاب کنید

 

 

آموزش پس گرفتن بازی پاک شده در کلش اف کلنز

 

 

از بالای صفحه گزینه مشخص شده در تصویر را انتخاب کنید (در صورتی که گزینه مورد نظر برای شما وجود نداشت روی یکی از متن ها کلیک کنید تا نمایش داده شود)

 

 

آموزش پس گرفتن بازی پاک شده در کلش اف کلنز

 

 

در کادر اول شما باید مشخصات مربوط به بازی خود که حذف شده را وارد کنید که میتوانید از متن زیر استفاده کنید

حتما بخوانید :  تغییر جیمیل ثبت شده در بازی کلش اف کلنز

i have lost my clash of clans account
i want to take it back here are the details:

نام بازی خود

لول بازی و سطح ساختمان اصلی خود

اگه داخل کلن بودی اسم اخرین کلن

زمان شروه بازی ماه و سال

اگه از بازی خود عکس هم دارین میتونید اپلود و ارسال کنید …

 

در دو قسمت دیگه هم باید ایمیل و نام خود را وارد کنید

منظر پاسخ از طرف کلش باشید که ممکنه از شما باز سوال پرسیده بشه .

 

چه امتیازی می دهید؟
امیتاز 4٫16 افتضاحبدخوبعالیبی نظیر
Loading...
4.16/5 1 37
مطالب مشابه

رامین گفته است: ۱۲ مهر ۱۳۹۶

از من تعداد ایکس پی اکانت حذف سده رو میخواد از کجا پیدا کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۲ مهر ۱۳۹۶

همون لول بازیت هست باید بگی

پاسخ به دیدگاه
Mehrshad گفته است: ۸ مهر ۱۳۹۶

سلام من ایمیل بازیمو دارم سر اخرین اپدیت ۹۵ رود فک کنم اکانتم پرید چی کار کنم بر گرده چیزی ازشم یادم نی چه کنم

پاسخ به دیدگاه
عادل گفته است: ۱۱ تیر ۱۳۹۶

سلام سوپل سل همون پیامی داد که میگه آیا ایمیل ثبت شده است یا نه من نه رو زدم و اطلاعات رو فرستادم ولی اون چرا پاسخ نمیدند

پاسخ به دیدگاه
ali گفته است: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

سلام این متن داده چکار کنم
Hi Chief!

Lost your village? Have you tried to log-in your Google Play/Game Center account to reload it? Just go to your device settings and use the same email you used previously on your device.

If that doesn’t work or you’re writing in for another reason, press the big red “NO” button below and reply with your request.

Clash on!
PS: Make sure to include the name of your village, level and clan of your lost account for us to help you out!

NOTE: Attempting to claim others’ accounts will result in disciplinary action.

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

سلام
گفته اگه جیمیل ثبت بوده با اون میتونی وارد بشی اگه ثبت نبوده گزینه No رو بزن و اطلاعات بازیت رو بفرست مثل
اسم
لول
سطح بازی
تگ
و …

پاسخ به دیدگاه
ali گفته است: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

سلام خسته نباشید
وقتی میزنم رو جمیل خوشامد میگه ولی اکانت بالا نمیاد چکار کنم

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

سلام
احتمالا ثبت نکردی همون گزینه no رو بزن و اطلاعات بازی رو بفرس

پاسخ به دیدگاه
ali گفته است: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶

سلام خسته نباشید اطلاعاتمو فرستادم اسم بازی کلن جمیل اینو فرستادHey Chief,

Thanks for leaving this message.

I’m sorry to hear that you have lost the access to your village. Let’s start with the verification process. This helps ensure that your account finds its way to the right owner. We don’t want it falling into the wrong hands!

Please reply with the following information (sorry if we’re asking for the same details a second time):
• When (which month and year) did you start playing this account?
• Where (which country) did you create the account?
• How many different devices are you playing from, and what models are they?
• Approximate date of your last playing session:
• How did you lose it?

Please answer all above questions! We cannot recover your account without them.

I will cross-reference your answers with our data and reply ASAP.

Best regards,

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶

سلام
جواب سوالات زیر رو باید بدی
1. تاریخ شروع بازی
2. کشور و شهری که داخلش بازی رو شروع کردی
3. اگه از گوشی های مختاف بازی میکنی مدل گوشی ها رو بفرست
4. تاریخ اخرین باری که وارد بازی شدی
5. بازیت چرا مشکل پیدا کرد ؟

پاسخ به دیدگاه
ali گفته است: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

سلام دوباره این پیامو داده چکار کنمHey Chief,

Greetings of the day!

Firstly, I thank you for providing exact details regarding the place(City/Country) of creation of your account last playing session and one of the device used. However, please be informed that the other details you have mentioned does not match our records.

I would assist you to take some time to relax and recall the following details:

1. Approximate number of gems leftover in your village?

2. Please specify the model (e.g. “iPad 1G”, “HTC One”, “iPhone 4S” etc.) of the other device you have used to play your village.

3. The Google+ profile name associated with your village.

4. The previous name of your village.

Once I receive the exact details, I would be glad to proceed with your request.

Looking forward to hear from you!

Heartily regards🌷

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

سلام
جواب سوالات رو باید بدی
1. تعداد تقریبی سنگ های داخل اکانت
2. مدل گوشی های که وارد بازی میشن
3. ادرس گوگل پلاس
4. اسم قبلی بازی

پاسخ به دیدگاه
ali گفته است: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

سلام صبح بخیر این متن داده بزنمyesیا no
Hey Chief,

Greetings of the day! I have a Good News for you..!!

Thanks for providing the exact detail with clear explanation..!!! We don’t like to see our Clashers upset and inconvenienced. We always strive to create a positive Clashing experience🌷.

I’m glad to inform that we have successfully verified your ownership of the account and I have Locked your village “⚡ALI⚡” for recovery.

To retrieve your lost village, please follow these steps:
1. Open Clash of Clans and enter the in-game settings
2. Press ‘Link a device’ > select ‘This is the new device’
3. Enter the following code (no spaces and in small letter

You should now be automatically prompted to load your lost account.

Assisting you was a great pleasure! If you have any other questions or concerns, please feel free to write us back. I will be more than happy to help a loyal player like you.

Begin the day with a smile and…. Clash on👊👊

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

سلام
یک کد داده برای ورود به اکانت که داخل این متنی که قرار دادی نیست باید دوبار چک کنی با استفاده از اون کد میتونی وارد بازی بشی مراحل وارد شدن هم گفته
1. Open Clash of Clans and enter the in-game settings
2. Press ‘Link a device’ > select ‘This is the new device’
3. Enter the following code (no spaces and in small letter
وارد تنظیمات میشی بعد انتخاب لینک درایو بعد دستگاه جدید

پاسخ به دیدگاه
mohammad shirazi گفته است: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶

Hi Chiefاین متن داده به من چیکار کنم؟؟؟!

Lost your village? Have you tried to log-in your Google Play/Game Center account to reload it? Just go to your device settings and use the same email you used previously on your device.

If that doesn’t work or you’re writing in for another reason, press the big red “NO” button below and reply with your request.

Clash on!
PS: Make sure to include the name, level and clan of your lost account for us to help you out!

NOTE: Attempting to claim others’ accounts will result in disciplinary action.

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶

گفته اگه جیمیل ثبت هست با اون میتونی وارد بشی اگه ثبت نیست گزینه No رو انتخاب کن و اطلاعات لازم رو بفرست
اکس پی بازیت
اسم کلن
تاون هال چند
اسم بازی

پاسخ به دیدگاه
mohammad shirazi گفته است: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

روش خاصی برای وارد کردن لازمه؟ من وارد کردم چیزی پاسخ نداده

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

خیر صبر کنید تا پاسخ بدن

پاسخ به دیدگاه
mohammad shirazi گفته است: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

Hello Chief,این جواب برام فرستادن حالا چیکار کنم

Thanks for getting back to me.

I totally understand that your account “Mohammad” is compromised. I’d like to help as soon as possible, but because this message was sent from another account, I need some help to put it on the right track.

Please don’t be sad and be happy with a smile. I really don’t want to disappoint a loyal player like you. However, I would still say, please get back to us, if you remember all the correct details. So that I can bring smile on your face by resolving your issue.

I hope you understand that we are trying to help you by recovering you village perhaps if you help us to complete the verification by just contacting from the same village “Mohammad” if you are unable to contact us from the same village, please create a new village in any of the device that is been used to access the village earlier. So that we can check and assist you further.

While contacting in the same game or device please mention the ticket number “*********** “.

I know that my actions upset you tremendously and may have even hurt you and for that, I am truly apologetic.

If you have any other concern or suggestions related to the game, please feel free to write to us. We are just a message away to assist you! 😊

Very best,

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶

چیز خاصی نگفته همش گفته لبخند بزنید :|||||||||||||||
اگه با ایمیل پیام دادی گفته که با گوشی و از طریق بازی بهشون پیام بدی و کد پیام رو که من ***** قرار دادم بهشون ارسال کنی + یک متن در مورد مشکل

پاسخ به دیدگاه
سپهر سینایی گفته است: ۲۶ تیر ۱۳۹۵

من رمز جیمیلم یادم رفته باید چیکار کنم

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۲۶ تیر ۱۳۹۵

از گزینه فراموشی رمز استفاده کنید

پاسخ به دیدگاه
محمد گفته است: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

نام که نوشتی بالا منظورتان نام اکانته یا نام خودمان . مثلا محمد سلامی

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

نام اکانت

پاسخ به دیدگاه
هانیه گفته است: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

بازی من جیمیل داشت داشتم اکانت دوم درست میکردم که اشتباهی روی جیمیل بازی قبلیم ذخیره کردم تان ۸فول بودم پرید کمک لطفا

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

باید درخواست بازی حذف شده بدین راه دیگه ای نداره

پاسخ به دیدگاه
$TAKBOY$ گفته است: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

سلام آقای ذاکری شما خودتون بازی برمیگردونید یا اگه کسی رو میشناسید بهم معرفی کنید

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

سلام
خودت به راحتی میتونی فقط با توجه به چیزهای که داخل اموزش گفته شده عمل کنید

پاسخ به دیدگاه
صادق گفته است: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

به دفتر سایتی که ازشون جم خریده بودم زنگ زدم و گفتم چون مستقیم جم خریدی رسیدش دست خود سوپرسل هست. ولی مهمتراینکه گفتن کلنت لینکه و هست و هیچ اتفاقی براش نیوفتاده کافیه با آیفون یا آیپد بیای تا برات درستش کنیم ولی من فقط اندروید دارم.آقای ذاکری با این تفاسیر لطفا بگید در جوابِ پیامِ سوپرسل چی بنویسم بهتره تا ناامید نشن و کلنمو برگردونن.لطفا اگه راه حلی دارین بگید ممنون

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

دیگه هر چی دلت تنگت میخواد بگو 😀
ولی قبلا دوستان تست کردن و گفتن که باید حتما رسید بدی // برای اینکه ایفون نداری میتونی با شبیه ساز ایفون داخل کلمپیوتر وارد بشی .

پاسخ به دیدگاه
صادق گفته است: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

من خیلی وقت پیش یک دفعه جم خریدم ولی رسیدشو ندارم لطفا بگید چجوری رسیدو پیدا کنم ممنون

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

از ادرس زیر باید بتونی رسید رو پیدا کنی

https://wallet.google.com/

نکته- از تغییر ip استفاده کن چون تحریم هستیم

پاسخ به دیدگاه
صادق گفته است: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

علی آقا لطفا دقیق دقیق بگید باید چکار کنم و متن پیامی که باید برای سوپرسل ارسال کنم دقیقا باید چی باشه. ممنووون از زحماتتون

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

مشکلتون چی هست / وقتی مشکلی دارین بعد از ارسال پیام برای سوال در مورد مشکل از گزینه پاسخ استفاده کنید ..

پاسخ به دیدگاه
صادق گفته است: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

متن پیام سوپرسل:
Hello cheif
Thanks for getting back to us.
As transactions have been done in this account,it is mandatory to provide the receipt to ensure the ownership.to see the receipt,check your email inbox else, here are instructions for Android (https://support.google.com/googleplay/answer/2850369?hl=en&ref_topic=3245921)
We need complete data of the transaction like transaction id, data, logo, gem details.. Hence I request you to attach the copy (screenshot) of the very FIRST gem purchase receipt. Without the receipt we cannot proceed further.Thanks for your understanding. Best regards
تمام شد متن سوپرسلو دقیق نوشتم، لطفا کمکم کنید ممنووون

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

اگه جم خریدی باید رسید خرید رو براشون بفرستی

پاسخ به دیدگاه
صادق گفته است: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

سلام علی آقا خسته نباشید ممنون از زحماتتون.لطفا کمکم کنین. همونجور که گفته بودید از سوپرسل درخواستِ بازی حذف شده کردم حالا سوپرسل یه پیام برام فرستاده که انگلیسی هستش و نمیفهمم چی گفته و در طی سه تا عکس براتون ارسال کردم لطفا بخونید و بگید باید دقیقاً چکار کنم.ممنوووون از زحماتتون.راستی اگه عکس ها ارسال نشده لطفا بگید تا متنش رو همینجا بنویسم. ممنوووون

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

سلام
عکسی ارسال نشده /
متن رو کپی کنید و اینجا قرار بدین

پاسخ به دیدگاه
صادق گفته است: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

سلام لطفا با توجه به پیامی که هشت بهمن داده بودم بگید چگونه باید درخواست بازی حذف شده بدم؟ ممنون

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

سلام
لینک زیر رو ببیبنید

http://barato.ir/how-to-restart-clash-of-clans/

پاسخ به دیدگاه
omid گفته است: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

سلام لازمه حتما ایمیل قبلی رو وارد کنم؟ یا جدید میشه ساخت؟ پسورد قبلی که بادی سیو بوده ندارم

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

سلام
بله قبلی رو وارد کنید نیاز به رمز نداره اگه جواب سوالات رو درست بدید

پاسخ به دیدگاه
صادق گفته است: ۸ بهمن ۱۳۹۴

تو رو خدا جواب بدید
ممنووووون

پاسخ به دیدگاه
صادق گفته است: ۸ بهمن ۱۳۹۴

با سلام و خسته نباشید
من کلنمو از همون اوایل بازی یعنی پارسال رو جیمیلم سیو کردم تا چند روز پیش که رفتم تو تنظیمات و دیدم دیسکانکت نوشته و روش زدم تا کانکتش کنم بعد روی حسابم زدم ولی نوشت باید عبارت confirm رو بنویسی من هم نوشتم و ok کردم و بدبخت شدم کلنم و کلا بازی از اول شد. توروخدا کمکم کنید. چکار کنم تا کلنمو که قبلا سیو بوده رو پس بگیرم. مطمئنم یه راهی داره چون همین یک ساعت پیش بالای گوشیم نوشت کینگ باربارین رفت لول هشت و هنوز کلنم وجود داره. لولم ۸۰ بود و لیدر بودم.
توروخدا کمکم کنین ممنووووون
منتظرم

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۸ بهمن ۱۳۹۴

سلام
باید درخواست بازی حذف شده بدین …

پاسخ به دیدگاه
بهتاد گفته است: ۱۵ دی ۱۳۹۴

سلام من گوشیم گوگل پلی نصب نمیشه و بدلیل این نتونستم اکانتمو ثبت کنم الانم لولم ۱۰۰و ی راهنمای میخوام برا ثبت اکانتم

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۶ دی ۱۳۹۴

سلام
نیاز به گوگل پلی نداره که

پاسخ به دیدگاه
وحید گفته است: ۱۵ آذر ۱۳۹۴

سلام من همه این کار از و انجام میدم ولی چون قبلا جم خریدم میگه اولین بازی که جم خریدی سندش رو بفرست منم گفتم چون تحریمم نمیشه از داخل بازی گرفت و… اونم گفت برو از گوگل پلی بگیر منم رفتم دیدی چیزی نیست ها را من چجوری این سند رو بگیریم ؟

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۶ آذر ۱۳۹۴

سلام
اگه خود خرید باید ثبت بشه داخل جیمیلیت

پاسخ به دیدگاه
hasan گفته است: ۷ آذر ۱۳۹۴

سلام جیمیله بازی مو حذف کردم حالا میخوام دوباره تویه همون جیمیل saveکنم چکار کنم لطفا کمکم کنید مرسی

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۸ آذر ۱۳۹۴

سلام
خب چرا حذف کردین پس !

پاسخ به دیدگاه
منیژه گفته است: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

سلام من ی اکانت جدید آوردم تو گوشیم الان اکانت اولم نمیاد چیکارکنم میشه زود جواب بدید منتظرم

پاسخ به دیدگاه
Zakeri گفته است: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

سلام
اگه ایمیل ثبت بوده با اون اگه نه باید درخواست بازی حذف شده بدین

پاسخ به دیدگاه
امیر گفته است: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

دیدگاه شما عالی بود

پاسخ به دیدگاه
امیر محمد گفته است: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

لطفا جواب منو بدید من حواسم نبود اشتباهی جیمیلمو پاک کردم ولی هنوز میتوانم بازی کنم ولی من میخوام یه جیمیل برا بازیم داشته باشم چون وقتی به اکانت های دیگرم برم دیگه نمیتونم برگردم

پاسخ به دیدگاه
خوب جیمیلتو عوض کن گفته است: ۱۱ آبان ۱۳۹۴

خوب بود

پاسخ به دیدگاه
کیوکوشین گفته است: ۱۱ آبان ۱۳۹۴

بازی نکنید معتاد میشین

پاسخ به دیدگاه
امیر محمد گفته است: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

اگه بازی خودمونو داشته باشیم ولی جیمیلش پاک شده باشه چیکار کنیم تا سیو بشه

پاسخ به دیدگاه